Sobota, 3 června, 2023

PR články

- Komerční sdělení -spot_img

Ředitel online lékárny: Nejvyhledávanější produkt, co nemáme, byl ivermectin

8
Pandemie výraznou měrou ovlivňuje i spotřebu léků a výživových doplňků. Pilulka.sk zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 30%, přičemž růst doslova kopíroval vývoj pandemie. Výrazně změnil poptávka spotřebitelů, bestsellery se staly vitaminy C, D, ale také zinek. Poptávka během pandemie výrazně ovlivňovaly informace z médií a sociálních sítí.

Pravda 29.09.2021 12:00 ivermektin, covid-19
Ivermektin byl jednoznačně a s obrovským náskokem nejvyhledávanějším produktem, který v nabídce nemáme, tvrdí ředitel Pilulka.sk.
Pandemie zvýšila poptávka Slováků zejména po lécích a výživových doplňcích. Ochranné pomůcky se staly stabilní součástí sortimentu. Nejvíce narostl v roce 2020 poptávka po vitamínu D (meziročně o 541%), zinku (meziročně o 438%) a vitamínu C (meziročně o 377%). Doplňky vzrostly meziročně o 82% a volně prodejné léky o 32%. Meziročně vzrostl o 24% i prodej homeopatik.

„Růst a pokles obratů prakticky kopíroval vlny pandemie a tento trend vidíme i nyní. V březnu 2020 se obrat oproti únoru téměř zdvojnásobil a stejně vysoký obrat jsme zaznamenali iv měsících říjen, listopad a prosinec, „přibližuje ředitel Pilulka.sk Ľuboš Baran. „Růst pokračoval i začátkem roku 2021, přičemž kulminoval v březnu. Oproti březnu 2020 jsme však v březnu 2021 zaznamenali nárůst tržeb o dalších 25%. V měsících květen, červen a červenec se tržby vrátily na hodnoty před rokem, ale v srpnu se už v tržbách projevila začínající třetí vlna. Meziroční tržby vzrostly v srpnu o téměř 45%, což je důkaz, že lidé pandemii rozhodne nepodceňují, „hodnotí Ľuboš Beran.

Podle Luboše Berana výrazně stoupl i počet impulzivních nákupů na základě podnětů z externího prostředí. Lidé reagovali na prohlášení politiků, ale i doktorů, či známých a méně známých osob, které zazněly v médiích, nebo se virální šířily na internetu. „Lidé si často neověřují informace, což způsobuje i komplikace. Když vláda oznámila snížení DPH na respirátory hned druhý den nás zaplavily dotazy zákazníků, proč jsme DPH nepromítly do cen. Zákon přitom ještě nebyl v platnosti, „vzpomíná.

„Stejně jsme pocítili i šílenství kolem ivermektinu, který byl jednoznačně a s obrovským náskokem nejvyhledávanějším produktem, který v nabídce nemáme. Dokonce i za ostatní tři měsíce, kdy jsme na Slovensku neměli vlnu pandemie, vyhledalo na našem webu ivermektin 3krát více zákazníků jako druhý nejvyhledávanější produkt, který v nabídce nemáme, „komentuje Luboš Beran.

Další články autor

Comments

spot_img

Nejnovější články